Kan ik mijn bestelling annuleren?         

Neem contact met ons op als je je bestelling wilt wijzigen, via onze website of telefonisch. Vermeld je naam, je bestelnummer en je gewenste aanpassing.

Alleen als je bestelling nog niet in productie is genomen, kan je annuleren en krijg je het aankoopbedrag terug. Heb je betaald met iDEAL, Paypal of vooruitbetaald, dan kun je het betaalde bedrag binnen vijf werkdagen na het verwerken van je annulering op je rekening verwachten. Als je hebt betaald met een creditcard, houd dan rekening met een verwerkingstijd tot drie weken, voordat de retourbetaling zichtbaar is.

annuleren

 

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Is de status van je bestelling nog “wachtend op betaling” of “in de wacht”, dan is het waarschijnlijk nog mogelijk om een aanpassing door te voeren. Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Na telefonisch contact, kun je een nieuwe foto voor je bestelling per email aan ons doorsturen.

 

Kan ik mijn bestelling terugsturen, als ik niet tevreden ben?

Helaas is het niet mogelijk je bestelling terug te sturen, omdat het om producten gaat, die speciaal voor je gemaakt zijn. Als je bestelling echter niet geleverd is, zoals je besteld hebt, kunt u het beste contact met ons opnemen.

 

Wat moet ik doen, als ik een klacht heb?

Neem contact met ons op, als je een klacht hebt. Wij sturen je dan onze retourvoorwaarden inclusief het retouradres. Er zijn geen kosten aan het retourneren verbonden. Na goede ontvangst in originele staat van de retour zullen wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag naar het betaalmiddel terugboeken waarmee je voor je bestelling hebt betaald.

Producten die speciaal voor jou gemaakt zijn, kunnen niet geretourneerd worden. Wij accepteren alleen retouren/klachten in de volgende gevallen:

  • Als u producten met een defect heeft ontvangen;  wanneer wij er aantoonbaar en overduidelijk een puinhoop van hebben gemaakt.
  • Als u andere (voor een andere klant bedoelde) producten heeft ontvangen.

Als de verkeerde bestelling te wijten is aan een fout van fotocondoom.nl, zullen wij zorgen voor het retourneren van het product en natuurlijk zorgen dat je het juiste ontvangt. Of het aankoopbedrag terugboeken, zoals hierboven staat beschreven.

Neem vooral contact op met ons op als je iets wilt retourneren. Geeft hierbij je bestelnummer en naam door.

Meer informatie over retourneren en het herroepingsrecht vind je ook in onze Algemene voorwaarden.